2011. július 6., szerda

Hogy csináltad? - Lili - röpke lepke röptetője c. gyermekkönyv


Hogy csináltad?

Nyúznak engem „technikai” kérdésekkel, mert kiadtam egy gyermekkönyvet: Lili – röpke lepke röptetője címen. Mennyit adtál ki? Hány könyvet nyomtattak? Mennyibe került a nyomda? Mennyibe került a tördelés?  Mit fizettél az illusztrátornak? Mennyi az adó? …
A részletek nincsenek a fejemben, de azt tudom, hogy közel félmilliót fizettem.
Elgondolkodtató, hogy újabb könyvet adok ki, holott az első két könyvemmel  (Tükörlabirintus, Titkok álommásai)  többet is veszítettem. Miért teszem? A gyermekekért. Tájékoztatom az érdeklődőket, hogy bizonyos összegig adómentességet élvezek, de fizetek jövedelemadót és egészségbiztosítást.
Remélem, mindenkinek kielégítettem a kíváncsiságát, és nem kell nap mint nap ilyen kérdésekre válaszolnom.
Biztos vagyok benne, hogy a magánkiadás is sorra kerül az új törvények megalkotásánál, kellenek a jó, magyar könyvek, így olyan új törvényeket alkotnak, amelyek szorgalmazzák a tehetséges költők és írók kockázatvállalását, könyvkiadását és boldogulását.

Gyermekkönyv:
Balogh Márta: Lili - röpke lepke röptetője    Illusztrálta: Zemplenszky - Pénzes Petra
A szerző írásai és az illusztrátor képei úgy hatnak, ahogy azt a gyermekek kívánják: valóságos, mesés, hihetetlen, játékos és mozgalmas.
Jó ajánlásokat, kritikát kaptam a Lili - röpke lepke röptetője c. könyv miatt, de az első két könyvemet is méltatták.

Lili - röpke lepke röptetője c. gyermekkönyv megvásárolható Dunaújvárosban, a József Attila Könyvtár földszintjén, nyitva tartás idején.

Üdvözlettel: Csurdu Balogh Márta


2 megjegyzés:

  1. Örülök a blognak, mert Márta igazi internetes blogger, és remélem másoknak is sok örömet szerez a tömör, lényegre törő és képszerű stílusával.

    Hajrá Márti!

    Tamás

    VálaszTörlés